Naket

2011-08-22 @ 15:34:24
Hästar
Egentligen tänkte jag åka till hästarna nu men jag kom hem så sent, regnet ligger i luften och vi ska få middsgsgäster så det kan jag glömma. Igår när jag var där var Krapi så mysig, tryckte in sitt huvud mellan mina knän så att jag kunde klia honom i öronen och ville riktigt bara mysa - det är sånt som förgyller ens dag♥

Nu har dom äntligen fått av täckena och krapi går utan huva också så nu kan vinterpälsen få växa fritt, luddigt och mysigt!

jag kan tyvärr inte få bilden att vända sej.

Kommentarer
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2011-08-22 @ 17:27:29

Åh, vilken skönhet :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Fotoemilia från http://fotoemilia.blogg.se/
2011-08-23 @ 09:16:33

Sv: Nja, 172 kan nog stämma rätt bra. Det är ju ändå en slags teknikpryl, och t.ex. telefoner är ju inte så mycket äldre heller :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: