Det finaste någon kan skriva

2012-10-03 @ 00:43:23
Dagbok
"Mantilda.
Du är min bästa vän. Du är helt klart bäst
men också konstig, på alla sätt och vis.
Men det är lite din grej.
Jag menar det finns bara en person i världen
som kan vara så besatt av linjer som du är.
och bara en person i världen
man kan ha lite Drarry med och skratta åt
istället för att bli konstigt påtittad resten av livet.
Du är så awesome att du skulle kunna få en highfive bara för det.
En om dagen resten av livet,
men det innebär att du måste fortsätta att vara awesome."
~ Therese
 

Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna mina underbara vänner, men jag är glad att jag har dem! Ovanstående text är ett utdrag av den jag hittade i mitt skåp i morse, tillsammans med 30 stycken vackert inslagna nudelpaket. På grund av olika anledningar kan jag inte publicera hela texten här, men jag känner att jag åtminstone måste dela med mig lite för att visa vilken fantastisk vän jag har. Glädje.
 
 Bara för att få ett lite sötsliskigt och mysigt slut på detta inlägg, Awesome låt hur som. ↑

Kommentarer
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: