Späckad fredag

2011-08-19 @ 06:38:05
Hästar
Godmorgon!
Bloggar nu för jag kommer ine hinna ikväll. Efter skolan så åker jag och rider och när jag kommer hem igen så blir det snabba ryck till travbanan. Jag har meddelat att jag inte kan vara blomsterflicka, lite tråkigt. Sen ikvll/natt/morgon är det kräftning som gäller.
Angående riningen så ska vi egentligen ha hoppning idag (vi har dressyr/hoppning varanan vecka) men eftersom ästarna satts igång förra veckan så kan det häna att det blir dressyr nu med. I så fall hoppas jag att jag får rida Chic så att jag kan testa honom i alla gångarter.



Sitter på papis dator så ni får en arkivbild @ Lydia Sundöf

Kommentarer
Fotoemilia från http://fotoemilia.blogg.se/
2011-08-19 @ 16:24:38

Du har så otroligt härlig hästblogg. Själv är jag också en hästtjej, så alltid kul att läsa om andras hästliv :)



Sv: Det röda kommer från själva motljuset, inget redigerat alltså :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2011-08-20 @ 22:44:04

När började du skolan? :/

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: