Dressyrlektion - Safira :love:

2011-12-02 @ 22:20:31
Dagens Ridpass
Efter skolan blev jag upplockad och utkörd till Aftonsol. Hade Safira på gången och hon var jättemysig. En i min ridgrupp hade med sin medryttarponny, en väldigt stilig connemarakille, Safira blev störtkär och kunde inte koncentrera sig över huvud taget. Dum som jag var valde jag att galoppera fast hon var spänd som en stålfjäder, första varvet galopperade hon på fint och stadigt men sen drog hon iväg i 180 knyck och låg typ parallellt mot marken. Sen avslutade hon det hela med att först göra ett stort luftsprång där jag tappade balansen och sen bocka av mej - buseponny.
Resten av lektionen gick bättre,till slut slappnade hon av. Efter lektionen frågade jag M om L fick komma med och rida med på nån av våra lektioner och det får hon, antingen före eller efter jul :)



mobilkvalité

Kommentarer
2011-12-03 @ 12:45:08

Vrf på gången? :D

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: