Jullov

2011-12-22 @ 16:38:59
Övrigt
Hur härligt som helst att vakna i morse när jag insåg att det är jullov. Vår julfest spårade ur totalt, ingen kunde sina repliker, en halvtimme före insläpp kom vi på ett extra nummer som blev det bästa på hela tillställningen - Mange bjuderkommer för alltid tillhöra KHS's julfest 2011.

Efter det skrittade jag ut med Lydia på Mossan och det var trevligt, nu ska jag iväg och fira mina fina vänner och imorgon, dan före dan, så ska jag jobba. Förvänta er ingen uppdatering!


Söt bild på mig och fredullini i sensomras

Kommentarer
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2011-12-23 @ 11:29:39

Låter som en härlig julfest .. ;)

Mange bjuder - bästa låten alltså ;D



Svar. Tack för tipset :)

I nuläget har jag inte riktigt pengar till ett swarovski, så får se om ett strasspannband (som kostar 199) har en likadan nyans, annars får det bli swarovski :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2011-12-23 @ 11:55:38

Svar, Ja, det var väl mindre kul :(

Men nu är det bara att ta tag i ridningen nästa år och verkligen köra ;D

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: