Dressyrlektion - Nick

2011-11-18 @ 19:25:28
Dagens Ridpass
Egentligen skulle jag ha ridit Safira som vanligt idag men efersom hon går så mycket på lördagens nybörjarlektioner och Nick behövde ridas så fick jag ta honom i stället och Safira fick vila.

Det var första gången jag red honom så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig. I början var han lite spänd men när vi började jobba sen så slappnade han av och kändes riktigt bra. Jag trodde att han skulle kännas tyngre och segare men han klev på fint och verkade tycka det var riktigt roligt! I galoppen tände han till och efter det gick han verkligen jättebra, stadigt och fint gick han mot tygeln och vi fick massor av beröm!

Jag rider honom gärna igen, han är perfekt i storleken och rolig att rida. Men förstås rider jag ändå helst Safira♥

Fruktansvärt söt ponnypojke!

Kommentarer
2011-11-18 @ 19:35:13

Vi lämnade in helt vanliga reflexvästar på nått ställe där dem trycker tryck på kläder och sånt! :) Så berättade mamma vad det skulle stå, så tryckte dem på det! :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2011-11-18 @ 20:16:19

tack fina du!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Emma - Tanneryttarna från http://tanneryttarna.blogg.se/
2011-11-18 @ 22:10:22

Vilken sötis :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2011-11-18 @ 22:19:45

DU HAR GJORT DET IGEN!

Grymt snygg design, du är ju grym :D

Ett tips om du vill tjäna lite pengar, det är att göra designer till andra mot betalning, för du är verkligen grym på det! :D



Svar. Haha, jag vill ha både och ... :p

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: