Egentligen...

2011-10-31 @ 14:49:02
Foto - Hästar
... hade jag tänkt sätta mig ner och skriva om praoen nu men eftersom solen strålar ute och alla höstfärger äär så vackra, tänker jag brumma ner till hästarna med min kamera och få dom där hösbilderna som jag skulle ta tidigare men hade glömt minneskortet hemma. Blir det något fint så visar jag ikväll.


slänger upp en annan höstig bild

Uppdatering: Hästarna var ute på tur när jag kom och när dom kom tillbaka så stod de uppe i mörka skogen och mumsade hö, inget bra ljus att fota i precis men om vädret är lika fint på onsdag eller torsdag så tar jag med kameran då.

Kommentarer
2011-10-31 @ 15:12:39

tack! :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2011-10-31 @ 17:29:26

Härlig bild :)



Svar. Han är en häst :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: