En massa roliga saker + en hemlighet!

2011-09-17 @ 11:08:27
Hästar
*fantasifull rubrik?*

Har några roliga saker att dela med mej av, det känns som om denna hösten kommer bli helt underbar!

För det försa så ska jag från och med imorgon vara häst-/djurvakt åt tre fantastiskt söta små ponnisar. Två små shettisar och sen en welsh/shettiskorsning. Ikväll så lägger jag kameran på laddning så jag kan ta med den imorgon och ladda upp bilder när jag kommer hem.

Den andra roliga saken är att jag ska praoa på Aftonsol, tänk att slippa skolan och i stället bara göra det som man tycker är roligt i en hel vecka! Helt ärligt så längtar jag mer till praoen än till min födelsedag som är om några veckor.

Gamle Addepojken

Sen är det en till sak men dan kan jag inte avslöja ännu eftersom det är min födelsedagspresent, kan avslöja att det har med hästar att göra men jag ska inte få en egen...

Kommentarer
kimiees från http://kimiees.blogg.se/
2011-09-17 @ 20:21:18

hej! jag hittade en gammal kommentar från dig på min blogg och blev jätteglad eftersom jag lämnade bloggvärlden för ett tag. Tråkigt, men nu är jag tillbaka igen! :D vore superkul om du ville kika in hos mig igen :) puss o kram från Kim!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: