Fantasifull

2011-09-18 @ 13:52:00
Hästar
Ju mer jag tänker på det desto stressigare inser jag att denna vecka kommer bli. Vissa dagar kommer jag behöva motionera 5 hästar och eftersom 3 av dem är för små för att jag ska kunna rida så måste jag vara lite fantasifull. Idag hade jag bara tänk vara med dom i hagen, pyssla, rykta och lära känna dom lite bättre. Någon dag ska jag tömkör, longera, promenera, ja kanske det ordnar sej i alla fall.

Ikväll ska jag rida med B, vi börjar väl som vanligt med att longera Muska så hon dels får springa av sej och dels förstår att vi bestämmer över henne och inte tvärtom. Hon ha redan blivit lydigare och mer lätthanterlig i hagen. Kameran kommer med så det kanske kommer upp bilder ikväll!


Tjockizo ♥

Kommentarer
2011-09-18 @ 15:54:22

sv. jaa, det är jätte kul :D

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2011-09-18 @ 18:04:19

Svar: Okej, några av dem skulle jag vilja läsa :) men länken funkar inte... :/

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: