Hopplektion 16.9

2011-09-16 @ 19:06:41
Dagens Ridpass
Ridningen gick bra, efter ett oönskat hästbyte så fick jag sen, tack och lov,  byta tillbaka till Carmen igen. Hon var så mycket lugnare och finare idag så det var riktigt roligt att rida henne! Jag känner att jag har blivit duktigare i hoppningen, det ser säkert inte vackert ut alls och jag sitter fortfarande och smyghåller lite mycket i tygeln men över lag så har jag blivit mer följsam i sprången och blivit bättre på att styra.

Gjorde en liten skiss på banan vi hoppade, antingen fick man hoppa den lite lägre eller lite högre, mesig som jag är valde jag att hoppa på lite lägre höjd (50-60?). Nästa gång ska jag satsa högt!

Kommentarer
2011-09-17 @ 11:22:30

Sv: TAck!



Vad kul att det går bra! :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: