Höst

2011-09-15 @ 18:53:34
Hästar
Fast jag inte vill så har jag insett att det är höst nu när det regnar oavbrutet och löven lossnar från sina grenar. Skolan rullar på och allt är väl bara som det brukar.

I morgon har jag ridning på Aftonsol. Vi ska hoppa och om jag får rida Carmen så hoppas jag att hon inte är lika övertaggad den här gången. Jag tror vi ska ha samma hinderupptällning som för två veckor sen men ha det som en liten caprillibana i stället. Uppdaterar ag inte imorgon väll så skriver jag hur det gick på lördag.

Lägger upp en lite höstmysig bild på Muska som för övrigt är väldigt bucklig i ansiktet pga. insektbett

Kommentarer
2011-09-15 @ 19:37:29

Svar: Tack så mycket fina du! :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Fredrika Källström från http://tavlingsduon.blogg.se/
2011-09-15 @ 20:35:42

SV; hon har varit dålig större delen av sommaren :( sträckt sig i hagen och fått knäledsinflammation i höger bakknä..

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2011-09-15 @ 21:18:25

sv: tack! :D

aha, okej! Men då vet jag :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2011-09-15 @ 21:47:49

Svar. Usch ja :'(

Det är aldrig lätt att förlora någon man älskar, det sjukaste var att jag aldrig ens träffat honom, han har vart i min lilla stad, och jag har sett honom spela match, men jag har aldrig fått någon autograf eller något. Och jag har mått så sjukt dåligt nu och gör det fortfarande. Vill inte veta hur hans nära och kära mår :'(



Döden är min värsta fiende, :'(



Tack för din kommentar, den gjorde mitt mörker lite ljusare i alla fall, tack för att du bryr dig. <3

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2011-09-15 @ 21:56:25

sv, ah, dom e sjukt sköna, och snygga :D

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2011-09-16 @ 09:23:41

hehe tack :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: