En favoritbild/månad - 2011

2012-01-03 @ 19:02:20
Foto - Övrigt

Januari
Var jättenöjd när jag hade tagit den här bilden, ser ut som stjärnor i ett hår men det är en adventsstjärna fotad med lång slutartid.


Februari
Här hade jag velat lägga upp en bild från Göteborg Horse Show men alla mina GHS bilder blev bara skit så det får bli fågelbilden jag fick mycket beröm över när jag laddade upp den i början av året.


Mars
I mars fotade jag månen jättemycket men det var i pincip det ända också.


April
Om någon lyckats missa det så var jag såhääääär nöjd över denna bild, la upp den på precis överallt!


Maj
Bilderna på Safira som jag tog den där dagen i maj har också fått användas flitigt under föregående år, här är en av favoriterna.


Juni
Tror det här kan vara den finaste bilden som någonsin tagits på lilla Muska - Fotograf@Lydia


Juli
Flera sånahär bilder ska absolut tas nästa år, fast då utan grimma och grimskaft.

Augusti
"En bild säger mer än tusen ord" - R.I.P Östrahults Sonette :love:


September
Älskar den här bilden, färgerna, känslan, ALLT!

Oktober
Ett ord, Glädje!


November
Vackraste


December
Bilden i sig är väl inget speciell men i slutet av förra året började jag och Muska verkligen komma överens, nu kör vi frihetsdressyr för fullt och allt håller på att bli såå bra.

Kommentarer
Jorunn Lavonius från http://jorunnlavonius.blogg.se/
2012-01-03 @ 23:09:40

Du fotar helt galet fint ju! Vad har du använt för objektiv?

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2012-01-04 @ 00:38:08

Svar. Ja, det är verkligen stort mums på dem :D

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2012-01-04 @ 01:07:37

haha ja, lite kul :D



alla bilder är superfina i din blogg! duktig fotograf du :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
gran
2012-01-04 @ 10:06:49

fina picselipics:):):)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
granigen
2012-01-04 @ 17:43:27

älska din design. jåttis åkkå.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2012-01-04 @ 21:25:12

jätte fina bilder hörru! :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2012-01-07 @ 20:43:51

Fin blogg du har!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: