Svaren från frågestunden

2012-01-02 @ 12:38:00
Övrigt
Tänkte börja det nya året med att besvara frågorna från frågestunden. Tack för de seriösa, och oseriösa frågorma!


Jag gör allt från början men tar hjälp från olika designhjälpssidor :)


1. Att du är så luddig
2. För att du äter så mycket där
3. För att du är så tjock

miniatyr


1. 2001 började jag rida på en mörkbrun liten shettis som hette Helga, så ca 11 år men inte regelbundet.
2. Nej
3. Svår fråga, klurar lite till på den.



1. Första gången jag skulle till Göteborg Horse Show
2. En inte så snygg, men otroligt skön, ylletröja med polokrage.
3. Snickers
4. Bli en indisk prinsessa och få ett te uppkallat efter mej, skämt och sido men jag vet inte.
5. Detta klippet hittade jag och Therese av en slump, ju fler gånger man ser det, desto roligare blir det.
6. Mina pyjamasbyxor, går med dom här hemma 24/7
7. Inte så mycket, det jag behöver och lite till.
8. Muska, Krapi och Safira - utan inbördes ordning.
9. Sonette
10. För att jag har så fina och snälla vänner
:)


Dressyr (och skogsmulleridning haha)


1. Ca 11 år
2. Jag skriver ett eget inlägg om det senare
3. Jag skulle nog hålla på med fotografering
4. Hästar, och djur i allmänhet.


1. Jag har många superduperfina vänner men Janina och Therese är de som jag umgås mest med.
2. Jag skriver ett eget inlägg om det senare
3. Svår fråga, vet faktiskt inte.
4. Jag och Lydia gick förbi deras hage och sen bad vi min mamma ringa och fråga om vi fick komma och hälsa på dem, 6 år sen nu :D



1. För att jag kan, haha
2. Jadå
3. Kärlek vid första ögonkastet, allt kändes bara rätt!

Kommentarer
Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2012-01-02 @ 16:38:15

Svar. Usch ja ;( Hatar leran!

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2012-01-03 @ 19:28:44

kanske lite sent för mej att svara på det men gör det ändå!



Gott nytt år på dej med :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: