Sommarjobb

2012-06-16 @ 10:19:55
Hästar

I november förra året publicerade jag ›det här‹ inlägget om att jag hade fått sommarjobb på min ridskola som fritidsledare under ridlägrena. Igår kom jag hem efter min första arbetsvecka och allt har helt klart varit över förvänan, inte för att jag trodde att det skulle bli dåligt på något sätt men i alla fall. Jag har själv aldrig varit på ridläger innan så det är roligt att få uppleva det. Nu på eftermiddagen ska jag ut igen för läger nr. 2, jag träffade två av deltagarna redan igår och de verkade snälla och trevliga så jag hoppas på en till toppenvecka.

Igår red jag också terminens sista ridlektion, jag hade Safira och hon var ganska speedad och ville inte riktigt koncentrera sig men det gör inte så mycket för förra lektionen gick så bra att jag kan leva på det livet ut. Dessutom kommer jag rida en del nu kommande vecka också, från måndag till onsdag ska jag vara med på en kvällskurs i dressyr för en instruktör som jag aldrig har ridit för förut så nu är jag både väldigt nervös och förväntansfull.

Jag ska också försöka hinna ta fram kameran och fota lite den här veckan så jag har lite fina sommarbilder att visa sen, ska dessutom hinna blogga lite från min iPad hade jag tänkt men vifår se hur det blir med det...


Kommentarer
2012-06-16 @ 16:24:47

tack! :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Michaila - I can do anything with the right shoes! från http://michaila.blogg.se/
2012-06-16 @ 23:32:36

Funderar också på att köpa en Ipad, är de bra? :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: