When Everything Is Lonely I Can Be My Own Best Friend

2012-06-29 @ 19:41:36
Foto - Hästar
För några timmar sen så kom jag hem ifrån det sista av de tre ridläger som jag har jobbat på. det känns lite tråkigt att det är slut men samtidigt är det jätteskönt att få komma hem, göra vad man vill när man vill och framförallt så är det tyst och att jag får vara ensam hemma gör det hela ännu bättre! Planerar att lägga mig i ett hett bad, somna framför en bra film vid 11-tiden, vakna mitt i natten, se några filmer till och sen sova tills jag vaknar.

Kommentarer
2012-07-11 @ 15:30:16

Galet fin bild! Du är så duktig på att fotografera! :D Vad gjorde du riktigt när du var med på lägrena? :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2012-07-14 @ 00:36:05

Grymt fin bild! :) Du fotograferar så sjukt bra!
Vad gjorde du när du var med på lägrena? :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: