Addicted

2012-03-31 @ 01:37:02
Musik/film

Någonting som ni antingen vet eller inte vet om mej är att jag väldigt lätt blir beroende av saker, t ex TV-serier. Börjar jag följa en serie så kan jag inte sluta förrän den tar slut. Efter att Therese visade mig en sida för några veckor sen där man kunde titta på  alla säsonger och alla avsnitt gratis har jag varit helt fast vid Glee, förra fredagen/lördagen satt jag och tittade nio timmar i sträck och hade antagligen suttit ännu längre om det inte hade varit för att min mor vaknade och tvingade mej stänga av...

 

bildkälla

Kommentarer
Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst från http://lizzylover.blogg.se/
2012-03-31 @ 15:53:30

Åh, skulle vara översnällt om du länkade den sidan där man kan titta gratis :D



Älskar också Glee och tittade när det gick på tv, men sen bytte serien kanal och då hade jag inte elvan (som den började på) så då missade jag :(

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2012-03-31 @ 20:55:13

Sv: hihi ja! :) tävlingen gick skit! I förklassen vägrade han ut oss på hinder nr 2! Så hoppade av ifrån lagklassen och lät min reserv hoppa istället för mig...

Riktigt trist att det gick så dåligt! :(

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2012-04-01 @ 21:35:27

ja, hihi :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar: